La diplomazia attraverso i secoli

La storia della diplomazia svizzera è sfaccettata: lo dimostrano le immagini e i testi raccolti nel progetto «La diplomazia attraverso i secoli», che racconta come questa professione sia cambiata nel corso di ben 175 anni. L’invito è quello di andare a scoprire la ricca galleria fotografica, introdotta da un messaggio del consigliere federale Ignazio Cassis.

Cliccate sull'immagine per accedere a «La diplomazia attraverso i secoli».

Rumantsch

In cordial bainvegni sin la pagina dal DFAE «La diplomazia en il decurs dal temp»!

L'idea per quest project è naschida gia avant la pandemia da COVID. Sco schef da la diplomazia svizra era jau numnadamain adumbatten a la tschertga d'ina istorgia illustrada davart la diplomazia svizra. Jau vuleva ma laschar inspirar, per definir da nov ils profils professiunals dals diplomats dal 21avel tschientaner. La recrutaziun da giuvens talents ma stat fitg a cor. Uschia essan nus vegnids sin l'idea da far ina seria da fotografias che preschenta il vast champ d'activitads da la diplomazia svizra – en il decurs dal temp!

La diplomazia è eterogena, ella n'ha betg lieu mo sin il tarpun cotschen, en conferenzas u a chaschun da retschaviments. La diplomazia ha lieu avant, durant e suenter las tractativas. La diplomazia etablescha relaziuns e collia; ella po evitar conflicts ed intermediar, nua ch'i na vegn betg pli discurrì. La diplomazia n'è mai statica.

Questa seria da fotografias è in'excursiun tras stgars 175 onns diplomazia svizra. En cas d'interess As envida ella da retschertgar pli detagliadamain. Forsa ch'ella serva in di sco inspiraziun per ina lavur da finiziun? Perquai che la gruppa en mira da «La diplomazia en il decurs dal temp» essas – ensemen cun ulteriuras gruppas interessadas – Vus, charas giuvenilas e chars giuvenils.

Jau ma legrel ordvart d'ussa pudair contemplar ensemen cun Vus las fotografias ch'èn vegnidas retschertgadas cun grond engaschi. A mias collavuraturas ed a mes collavuraturs èsi gartegià bain da tegnair en mira sur decennis tscherts aspects da la diplomazia e da preschentar uschia il svilup ed il progress cuntanschì.

Jau na vi betg As privar d'ina ulteriura infurmaziun: La seria da fotografias che jau As preschent oz, duai cuntinuadamain vegnir extendida ed il project amplifitgà. «La diplomazia en il decurs dal temp» porscha in intent d'utilisaziun dinamic. I cunvegn pia er en l'avegnir da returnar a questa pagina dal DFAE. La chapientscha per noss passà è numnadamain quai che furma noss avegnir.

Jau As giavisch invistas interessantas ed inspirantas!

Ignazio Cassis
Cusseglier federal

La diplomazia en il decurs dal temp

Benvenuti su «La diplomazia attraverso i secoli»!

L’idea del progetto è nata già prima della pandemia di Covid-19. Come capo della diplomazia svizzera ho cercato invano una storia illustrata di quest’ultima, una fonte di ispirazione che potesse aiutarmi a ridefinire i profili professionali dei diplomatici e delle diplomatiche del XXI secolo. Il reclutamento di giovani talenti mi sta infatti molto a cuore. Ci è venuta così l’idea di creare una galleria fotografica digitale che mostrasse l’ampio ventaglio di attività della diplomazia svizzera – attraverso i secoli!

La diplomazia è sfaccettata, non ha luogo solo sul tappeto rosso, durante le conferenze o i ricevimenti. La diplomazia si svolge prima, durante e dopo i negoziati. La diplomazia costruisce relazioni e unisce, può impedire i conflitti e mediare dove non c’è più dialogo. La diplomazia non è mai statica.

La galleria di immagini passa in rassegna quasi 175 anni di diplomazia svizzera e vi invita, se ne avete l’interesse, a svolgere ricerche più approfondite. Forse, un giorno, ispirerà una tesi di laurea? «La diplomazia attraverso i secoli» si rivolge infatti innanzitutto a voi, care giovani e cari giovani.

Sono molto lieto di poter guardare con voi queste immagini che hanno richiesto un’accurata ricerca. Le mie collaboratrici e i miei collaboratori sono riusciti a seguire le singole sfaccettature della diplomazia nel corso dei decenni e quindi a descriverne lo sviluppo e i traguardi raggiunti.

C’è un’altra cosa che non voglio nascondervi: il numero di fotografie che vi presentiamo oggi sarà costantemente ampliato, come anche il progetto. «La diplomazia attraverso i secoli» è infatti uno strumento dinamico. Anche in futuro varrà quindi la pena tornare su questo sito del DFAE, poiché la comprensione del nostro passato plasma il nostro avvenire.

Vi auguro scoperte interessanti e stimolanti!

Ignazio Cassis
Consigliere federale

Ultima modifica 01.05.2023

Contatto

Comunicazione DFAE

Palazzo federale Ovest
3003 Berna

Telefono (solo per i media):
+41 58 460 55 55

Telefono (per tutte le altre richieste):
+41 58 462 31 53

Inizio pagina